Pages

Wednesday, June 15, 2011

lepak di Chicken King


Tamat waktu bekerja, aku mulakan perjalanan ke Chicken King, kami (Aku, Kak Ekin, CT Raf dan Ida) pernah lepak di sini. Cozy. Relaxing. Teringin milkshake vanilla yang pernah CT Raf dan Kak Ekin order last time kami ke sini.

Macam biasalah, aku akan sesat dulu sebelum sampai ke tempat tuju. Malu sungguh bila terpaksa menelefon Kak Ekin untuk bertanya arah. Macam mana orang Kajang boleh sesat di tempat sendiri? Ha, ini soalan yang aku tak tahu nak jawab bagaimana. Hanya boleh tersenyum payau.

Aku terpaksa ulang alik jalan yang sama untuk kali ketiga! Baru berjumpa. Ohh, bangga~

Seronok juga melepak sambil membaca buku. Mungkin satu masa aku akan melepak di sini bersama Cik Nanim. Just for the sake of lepaking and reading, leisurely. No obligation whatsoever~        

Dan ya, aku seorang saja.


No comments: