Pages

Wednesday, June 15, 2011

kepulangan

ya, malam ni Baba akan pulang semula dari trip Acheh.
lama sungguh rasanya trip kali ini dengan Paksik Kasbun. Lebih seminggu.
ya, aku rindu. tapi rasanya Mama lagi rindu!

rancak berblog. singgah di blog orang lain juga. ramai sungguh pengikutnya. aku? hanya satu orang saja :)
my sis, dDy. aku komen dia, dia komen aku. bezanya, puak zaman dDy lebih didedahkan dengan teknologi di hujung jari. maka follower blog dDy lebih meriah.

aku tak kisah. sebab, aku menulis bukan kerna nama. haa!
aku minat. sambil menekan-nekan kekunci laptop ini, idea yang datang aku taipkan saja. contohnya, pos ini aku ingin dedikasikan pada kepulangan Baba dari Acheh. tapi tersimpang pula dengan cerita-ceriti lain yang tiba-tiba jengah kepala.

hari ini saja sudah lebih lima pos yang aku simpankan.
melepas rindu dendam. melepas gian menulis. haa!

sayup dengar suara lelaki dalam rumah. ehh! kami perempuan je yang ada dalam rumah ni sekarang.
Mama, Aku, Ecah dan dDy. aku amati lagi. ehh! suara Baba!!

alhamdulillah, Baba dan balik!! :D

*masih berdebar dengan gempa di Sumatera semalam.

2 comments:

pESAwah said...

hehe Along. kadang2 tu kite menulis kerana minat dan suka. Kan? Hang nak published boleh. need to promote ur blog dan juga perlu ada kawan2 yg juga bloggers. Tapi u haf the right to keep it private. Abything u like :)

Yap, akhirnya Baba pulang ke rumah dengan selamatnye. Aku juge tgah berblog sekarang ni..hehe

Feminine.Charisma said...

bagus kamu berblog..u need to do that often.
ada yang appreciate. jd jangan ragu :)

mari kita sama2 chayok!!