Pages

Monday, May 30, 2011

bos..bosa..bosan~

Hari ini di office kebosanan melanda. Jadi aku manfaatkan masaku untuk menulis perkara yang aku rasa perlu direpekkan..(apakah~)

Sis Ekin, CT Raf dan Ida tak ada di office. Cuti. Ambil peluang cuti sekolah ni untuk merehatkan kepala.
Bosannya~ kak Huieda pun hadir ke kursus Budgeting di tingkat atas. Oh bosannya~

Hari ni bos besar tak ada, bos kecik tak ada, geng Chanteks tak ada. Aku buhsannya!!!!

Pagi bli kuih n makan di opis saje..
Then ada staff lapor diri..dari CBBP. aku minta Encik Shahid setel sementara aku print n sediakan surat lapor diri dia..
Buat SAS untuk yuran staff yg blajaq kat New Zealand.
Byk dok aku ada ngan sis Huieda. Kalau tak gerak, tak dapaek la aku nk proceed dengan kerja2 sepatutnya..

Buhsan..sedo tak sedo dah jam 5..ok, lagi 15 minit bleh angkat kaki..tak sabonye~

No comments: