Pages

Thursday, September 29, 2011

akhiran September dan permulaan Oktober yang perlahan

tajuk tu menggambarkan apa yang aku lalui untuk 2-3 minggu kebelakangan ini.


agak sibuk sebenarnya dengan urusan majlis perkahwinan adindaku Siti Aishah dengan adinda Zulkarnain 18 September 2011 yang lalu. seminggu selepas tu persiapan ke Sungai Petani Kedah pula..
(link2 di atas aku cuvik dr DJ tershayang~tq DJ)
kesimpulan: penat yang tiada taranya...kami sekeluarga pancit dan demam.
aku selsema seminggu..sebarkan virus2 cinta kepada semua..


then, kelas pengajian aku dah mula balik..sem ni target yg lebih tinggi dari sebelum ini.insyaALLAH, moga dipermudahkan..


agak malas ingin menghapdet blog..tapi aku mmg understand, ada mood2 yg tak bleh nk kaco..


sok-sok aku post something new about me..


i'm following this blogger: Mr. K..aku suke post dia yg ni..dan yang ni..silalah baca kalau free :)

1 comment:

pESAwah said...

same2 Along. hang tingat kat aku x mlm td? aku xley tido kot smalam..huhu :D

xpe sebarkan virus cinta. jgn virus HIV sudah laa..heeeee

ok. t dj bace yg mr. k tulih .

tc!