Pages

Wednesday, August 17, 2011

hilang lagi seekor!

last night aku pi lepak dengan Nanem, di Paparich, Prima Saujana.

masa nak keluar dr rumah, aku perasan ibu kucing dengan anak dia yang kaler oren tu duk atas kereta. aku undur kereta sampai depa dah blah dr atas tu..sampai je simpang depan rumah, memandangkan jalan clear dr kereta, aku pun tak berhenti untuk tgok  kiri atau kanan. malas nk tukar gear.not until sampai depan bus stop Sg. Sekamat aku realize yang anak kucing yang bulu putih tu baru terkedek2 nak turun kereta aku. dengan terkejutnye aku pun emergency break! nasib baik kereta blakangjauh lagi. kucing tu apa lagi, kreta behenti je terus lari ke area belah rumah org2 Indon kat area situ. aku keluar kereta dan panggil2 dia. huhuhu..masih shoked dan agak takut dengan pandangan org Indon tu aku pon masuk balik dalam kereta dan blah dr situ. meneruskan destinasi ke area Kajang.



dengan penuh remorse~ aku memikirkan samada si putih tu selamat atau tak. makan atau tak. boleh balik rumah atau tak. huhu aku rasa bersalah!!! dah hilang lagi seekor anak kucing :(

No comments: