Pages

Thursday, June 30, 2011

ulat komik?

aku jeling2 komik Aminah yang agak membencikan tajuknya.
cuba baca satu. aku capai lain. aku baca lagi, aku gelak.
ok, kelakar..aku dapat bayangkan karakter2 tu wujud dan hidup! haha~
(mungkin aku dah gila..ya, mungkin!)

masa tunggu tayangan Green Lantern jam 1.30 petang semalam, aku ajak Mama masuk Popular Bookstore.
aku sendiri beli 2 komik (Le.Gardenie) untuk bacaan. haha..memang dah terkena demam Aminah??

ada satu lagi komik yang aku tak jumpa. Le.Gardenie siri ke 4.. (ni yang malas ni..dah tak sabar nak tahu apa endingnya..chis!)

nasib baik gambarnya cantik dan ceritanya agak menarik. pasal budak skolah...kawan baik, rasa cinta monyet, helah dan nakal2 sikit..

so what if i enjoyed it?? :D saya happy, saya tak kacau orang..saya tak mengumpat orang.

No comments: