Pages

Monday, June 6, 2011

Majlis Pertunangan Siti Aishah Mohd. Yusof part II

Hari Sabtu 4 Jun 2011. Pepagi lagi aku dah busy~
Kakak pengantin..(ceh..ceh la sangat!)
Mama bangkit jam 5 untuk goreng nasi, celur mee kuning, perangat kuah mee jawa, keluarkan agar2 buah.
DJ tolong potong bahan untuk pelengkap mee jawa. Aku pun bangun untuk tulun juga..
Potong tembikai, betik, n some other things~

Everything after that was a bit blurry~
Dengan baju tido aku hantar makanan yang mama siap masak pagi tu ke rumah nenek.
Dah ramai yang sampai.
Lepas dropped all that off, aku rush balik rumah dengan DJ untuk mandi dan bersiap2.

Sampai umah nenek, keluar balik untuk jemput Zul dan familynya.
Dalam jam 12tgh selesai J

Aku shoot ke Masjid Kajang untuk meet up dengan Nanem, Nana, Huda, Jijah, Adra, Ainul dan Zaimah~
Kami bertolak ke wedding Azuan Shah di Bangi, Dayah and Mior di Semenyih, lastly ke rumah Badrul Hisham di Taman Koperasi Cuepacs.

Memang penuh jadual aku.. petang baru balik~

No comments: