Pages

Wednesday, July 21, 2010

selepas

hari selepas MC adalah hari yg aku paling tak suka. perut masih mual~
seperti tsunami melanda. semuanya serba tak sedap di tekakku.
kadang terasa mcm nak milo, kejap lagi mcm nak minum nescafe pula.

sambil tu tangan aku ligat juga mengkey-in data yg kak huieda nak. ruginya terpending 2 hari :( banyak yg boleh aku buat kalau aku boleh hadir last 2 days..

kesihatan ni penting rupanya.
bukan la aku tak tau..tahu..tp entah la, bila hampir kehilangan barulah kita menyedarinya. lumrah manusia pelupa, lumrah manusia lagho~

terbayang kembali time diri gigih berlari atas treadmill. sekarang melepek atas katil tak berdaya nk ke toilet pun.

syukurlah bagi yang masih mampu bernafas sendiri dengan izin DIA yg MAHA pencipta. kerana ada juga insan yg terpaksa menggunakan alat bantuan pernafasan!

syukur~
syukur~
syukur~

No comments: